Vista’yı Satın Alacakları Büyük Bir Sıkıntı Bekliyor

6 03 2007

Her geçen gün daha yeni çıkmış olan Windows Vista işletim sistemi için farklı farklı hiçbir ücret ödemeden Windows Vista işletim sisteminin illegal olarak kullanımını sağlıyan yöntemler ve yazılımlar çıkmakta.Maalesef bu son çıkan Windows Vista işletim sistemini illegal olarak Orijinal kullanmanızı sağlıyan yöntem Windows Vista işletim sistemini yeni alacak kullanıcıları sıkıntıda bırakacak türden.

Yöntemin çalışma prensibinden bahsetmek gerekirse :

Deneme yanılma yöntemi ile Orijinal Windows Vista anahtarı tespit ediliyor.Yani tespit edilen Windows Vista Orijinal anahtarı ile korsan Windows Vista tamamen Orijinal bir şekilde kullanılabiliyor.Bu yöntemi kullanarak Windows Vista işletim sistemini lisanslıyan korsan Windows Vista kullanıcıları , daha raflarda yeni yerini almış Windows Vista işletim sisteminin Orijinal anahtarını kullanıyor.Hemde hiç bir ücret ödemeden.

Sonuç :

Deneme ve Yanılma yöntemi ile Orijinal Windows Vista anahtarı bulunuyor ve bu anahtar da herhangi bir daha satın alınmamış Orijinal Windows Vista ürününün anahtarı olabiliyor.

Ne yapılabilir ? :

Diyelim ki Orijinal Windows Vista işletim sistemini aldınız.Bir baktınız daha yeni Orjinal olarak satın aldığınız Windows Vista’nızın anahtarı Microsoft tarafından kabul edilmiyor.Çünki neden ? Anahtarınız maalesef korsan Windows Vista kullanıcılarının ellerinde.Sakın üzülmeyin.Windows Vista’yı satın aldığınıza dair bir fatura ile itiraz edip yeni bir Orijinal Windows Vista anahtarı isteme şansınız var.

İşlemler

Information

One response

21 06 2007
emir buğra

hahahaaaaa :D:D:D:D

Bir Cevap Yazın

